Регистрация

BILLA отбелязват нереални грамажи на етикетите

търговеца се опитва да откаже гаранцията за вашия продукт? информирайте се - ЗЗП, КЗП, жалби и др.
Правила на форума
Важно! При пускане на нова тема то тя трябва да има:
- ясно и описателно заглавие
- изчерпателна информация в описанието
- писането на кирилица е задължително
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: Пон Апр 01, 2013 8:31 am


>BILLA отбелязват нереални грамажи на етикетите

Мнениеот 1kafetka » Вто Окт 01, 2013 10:16 am

Оказва се, че веригата хранителни магазини Billa лъже своите клиенти по съвсем безцеремонен начин.

Само няколко дни, след като стана ясно, че съхраняват хранителни продукти от първа необходимост в близост до фекални отпадъци лъсна и друга скандална истина за веригата.
Читател на Новини.бг. алармира, че Billa мамят клиентите си и то най-вече с промоциите от топли щандове.
Мъжът аргументира твърденията си, посочвайки, че под етикет „Акция” на Хайдушки кюфтета, пишело, че грамажът им е 75 гр.

Изображение

Той обаче твърди, че разликата била видима с просто око, че написаното се разминава с реалността. Поради тази причина помолил служителката на щанда да претегли едно кюфте. Първоначално тя му отказала, заявявайки, че те се продават на бройка и не се теглят.
След като клиентът настоял, тя най-накрая го сложила на кантара и измамата лъснала – вместо написаните 75 грама, се оказало, че кюфтето тежи едва 52 грама.

Почувствал се измамен, клиентът помолил да се срещне с управителя на търговския обект.
След известно време при него пристигнала служителка, на чийто бадж пишело Лиляна Иванова – управител.
След като обяснил какъв е проблемът, клиентът получил отговор, че разликата се дължи на фирата.

Разбира се на свой ред той задал въпроса каква е тази фира, равняваща се на 1/3 от грамажа на продукта, но така и не получил отговор.
Мъжът се опитал да документира случката със снимка, но управителката не му позволила, нареждайки на служителката веднага да махне кюфтето от кантара.
На всичкото отгоре не може да си потърси и правата в Комисията за защита на потребителите, тъй като жалбата, трябва да бъде удостоверена със съответната бележка за покупка.

razkritia.com
Хвани мармот – изяж му шоколада!

Назад към Оплаквания, проблеми с гаранции и казуси

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта